Salgsvilkår
PRISER
Alle priser er oppgitt i norske kroner inkl. mva. Frakt og ekspedisjonskostnader kommer i tillegg til prisen. Les mer om dette under avsnittet om frakt og eksp. kostnader. Vi forbeholder oss retten til å endre prisene når vi ønsker. I hovedsak vil dette gjelde tilbudsvarer.
BETALING
Du kan benytte de alle flest kort (Visa, Mastercard, osv) VIPPS eller betale med KLARNA i nettbutikken vår. Beløpet reserveres når du foretar ordren.
ORDRENS GYLDIGHET
En ordre er gyldig når ordrebekreftelse er mottatt. Ordrebekreftelse gis per e-post. Ved innlegging av en ordre er det implisitt gitt at kunden godtar å følge våre kjøpsbetingelser. En ordre/bestilling er gyldig inntil varen er avbestilt eller vi skriftlig eller pr. e-post kansellerer ordren.
LEVERING
Vi behandler og sender ut ordre hver ukedag. Om noen av varene ikke skulle være på lager, vil vi gi beskjed om dette. Normal forsendelsestid er 5-10 virkedager til adresser i Norge (vi sender dessverre ikke til Svalbard).
PICK UP IN STORE
Kun nettbutikk.
FRAKT OG EKSP. KOSTNADER
Vi sender våre varer med Bring og prøver så godt vi kan å gjøre frakt kostnadene så riktig som mulig for hver bestilling.
Vi har derfor delt frakten i 8 kategorier per kilo:
Kat 1: 0g - .500g - frakt 35kr
Kat 2: .510g - .750g - frakt 43kr
Kat 3: .760g - 1000kg - frakt 53kr
Kat 4: 1010kg - 1500kg - frakt 74kr
Kat 5: 1510kg - 2000kg - frakt 94kr
Kat 6: 2010kg - 3000kg - frak 102kr
Kat 7: 3010kg - 4000kg - frakt 113kr
Kat 8: 4010kg - 5000kg - frakt 120kr
Vi har fast pris for Internasjonal frakt på 210kr
ANGRERETT
Private som kjøper en vare på internett har 14 dagers angrefrist i henhold til norsk lov. Varen skal da returneres i ubrukt tilstand, i original emballasje og uskadet. Husk at vi skal kunne selge den returnerte varen din som ny. Transportkostnadene tilfaller kunden ved retur (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). NB! Varer som returneres til oss i postoppkrav eller “mottaker betaler frakt” vil ikke bli hentet. Returen må skje rekommandert eller i registrert postpakke. Angreskjema skal alltid fylles ut, du finner link til skjema nederst i denne artikkelen. Reklamasjonsrett etter kjøpslovens bestemmelser.
REKLAMASJON
Reklamasjon i henhold til forbrukerkjøpsloven.
UAVHENTEDE LEVERANSER
Uavhentede varer som kommer i retur til oss vil bli oppbevart hos oss i påvente av at kunden tar kontakt. Deretter vil vi avtale med kunden hva vi skal gjøre for at han/hun skal få varen sin. Alle ekstra kostnader ved uavhentede pakker belastes kunden.
• Forbrukerkjøpsloven
• Kjøpsloven
• Angrerettloven
• E-handelsloven
• Angreskjema